مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 12:052024-01-05پزشكي

آغاز غربالگری رایگان سرطان بانوان در بجنورد از امروز 


رییس جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی از آغاز اجرای طرح غربالگری سرطان بانوان از امروز به صورت رایگان در مرکز استانی شبکه ملی پیشگیری، کنترل و درمان سرطان بانوان در استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی از آغاز اجرای طرح غربالگری سرطان بانوان از امروز به صورت رایگان در مرکز استانی شبکه ملی پیشگیری، کنترل و درمان سرطان بانوان در استان خبر داد.

مهسا پرنیان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: غربالگری رایگان با حضور تیمی از پزشکان و متخصصان پژوهشکده معتمد جهاددانشگاهی آغاز شده و 15 و 16 دی ماه 1402 به صورت رایگان انجام می شود.

وی یادآور شد: مرکز استانی شبکه ملی پیشگیری، کنترل و درمان سرطان بانوان در خراسان شمالی فردا، 16 دی با حضور مسئولان استانی و ملی در استان افتتاح خواهد شد.

پرنیان اظهار کرد: شناسایی سرطان سینه در مراحل اولیه بسیار با اهمیت است، سالانه هزاران مورد ابتلا به سرطان در ایران و میلیون ها مورد در جهان رخ می دهد.

در صورت تشخیص به موقع بیماری در مراحل اولیه، کنترل و بهبود کامل آن تسهیل خواهد شد.

وی هدف از اجرای این طرح را افزایش آگاهی عمومی در زمینه راه های پیشگیری و علائم هشدار دهنده سرطان پستان و اصلاح باورهای نادرست مردم در خصوص این نوع از سرطان بیان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز غربالگری رایگان سرطان بانوان در بجنورد از امروز 

آغاز غربالگری رایگان سرطان بانوان در بجنورد از امروز